Az optimista feminista

Én emelem

Én emelem

Addigis

...amíg érlelem a magasabb röptű gondolatokat

2019. január 15. - Németh Annamária

Én imádom az ilyen levegős belső tereket, meg a fényt. Simán el tudnám képzelni, hogy ilyenben éljek.

De fogalmam sincs mit csinálnék a cuccaimmal, amik vannak! Most komolyan elgondolkoztam ezen. Mondjuk valakinek úgy áll a szénája, hogy tervez neki mondjuk ez a Tomas Sciskala egy kéglit, meg van egy fantasztikus telke is, lehetőleg egy hegy vagy domb déli oldalán (mert én imádom, ha jó messzire ellátok) és akkor szépen felépíti álmai házát - amúgy nekem az is jó, ha álmai tetőterét (aki ismer, tudja miért). És eljön a nagy nap, költözni kell, csomagolni...

Mi a jó életet kezdenék a cuccaimmal?? Úgy értem, ott van jópár porcelán nagymamámtól, egy régi bőr rugby labda, ami nagypapámé volt, az anyukám fiatalkori teniszütője, a bögrék, amiket ő tervezett, a régi pléh játékok amiket örököltem, meg gyűjtögettem... szóval mind dobozoljam be és tegyem a garázsba? ...biztos van ennek a kecónak garázsa, nem? Vagy ajándékozzam el? Vagy nyissak egy régiségboltot? Mondjuk ez nem lenne hülyeség, akkor előbb-utóbb lenne miből megvenni a telket...

Tudom van egy ilyen japán nő - a Marie Kondo - aki tudományosan szelektál meg elpakol. Azon gondolkodom, neki minden felmenője él, vagy teljesen a memóriájára bízta az emlékezést?!

The Treehouse is designed by Tomas Sciskala and Located in Trinec CzechRepubliC

designdautore.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://enemelem.blog.hu/api/trackback/id/tr4114565558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása