Az optimista feminista

Én emelem

Én emelem

Párkeresés

Fojtón folyvást

2019. március 04. - Németh Annamária

Ennek a bejegyzésnek 3-szor futottam neki. Egyrészt mentegetőzéssel kezdtem (mert elhatározásommal ellentétben egyáltalán nem írom rendszeresen a bejegyzéseket), majd hosszas kifejtéssel folytattam, hogy mi mindennel telt az elmúlt 2 hónap (munkával és tanulással).

Azután belekezdtem, hogy leírjam, milyen szabadúszó kreatívként boldogulni - nem is erről akartam írni.

Egy újabb elkezdett poszt következett arról, hogy régen még ennél is nehezebb volt és ne rinyáljunk.

Na igen, folyton rinyálunk. Folyton rájövünk, hogy már nem kellünk, pedig még jó bőrök vagyunk az utolsó szakításunkkor az tartotta bennünk a lelket, hogy bár eddig szar volt, most jön a jól megérdemelt boldogság. Folyton rájövünk, hogy az online ismerkedés sucks. Folyton azon tanakodunk mit rontottunk el. Folyton azon rágódunk, hogy miért igazságtalan az élet. Folyton megmagyarázzuk magunknak a méltatlan helyzeteket. Folyton változtatunk valamin, abban bízva, hogy na már csak pont ez akadályozott abban, hogy megtaláljuk a párunkat.

Fojtón, folyvást.

Természetesen erre rásegít a külvilág is. Tulajdonképpen ebben a helyzetben még a segítő szándék is csak megerősít abban, hogy rendellenes az állapot amiben vagyunk. 

Egyébként egyedül (többnyire) könnyebb kivitelezni a boldogságot.

Én saját tapasztalat alapján arra jutottam, hogy egy kapcsolat végéhez közeledve, vagy szakításkor legyen az a célom, hogy EGYEDÜL TALÁLJAM MEG A BOLDOGSÁGOT. ...természetesen ez nem azt jelenti, hogy kizárom a újabb párkapcsolat lehetőségét. Csak annyit, hogy az élet MOST zajlik, EZ a VALÓSÁG, AZ VAN, AMI VAN.

Ezért ha tetten érjük magunkban a kis szigorú szájú (esetleg biggyesztő) belső hangocskát, amint azt sziszegi, hogy "majd akkor lehetsz nyugodt/boldog, ha van párkapcsolatod", akkor forduljunk felé és válaszoljunk neki: Érezlek, hallom amit mondasz, tudom, hogy vagy, de nincs igazad. LEHETEK BOLDOG EGYEDÜL IS, amikor boldog vagyok erős vagyok. Amikor erős vagyok akkor pedig rendben tudom tartani az életem és biztonságban vagyok. Ezért a BOLDOGSÁGOT VÁLASZTOM akár egyedül vagyok, akár párkapcsolatban.

Ezt a képet pedig azért választottam, mert mindaddig amíg az ember párkapcsolattól teszi függővé a boldogságát/kiteljesedését, addig úgy tesz mintha visszatartott levegővel várná a megváltást. De ez nem biztos, hogy bekövetkezik, a szabad levegő - azaz boldogság - pedig mindvégig elérhető, csak el kell indulnunk felé.

photo_by_jeremy_bishop_on_unsplash_jeremy-bishop-346059-unsplash.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://enemelem.blog.hu/api/trackback/id/tr4714667835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása