Az optimista feminista

Én emelem

Én emelem

Azt beszéli már az egész város...

Legalábbis sokan, mert már a Forbes is írt róla

2019. január 03. - Németh Annamária

Bár már tavaly is a látómezőmbe került, akkor más módját választottam az évem rendezésének. Lehet, hogy ez is korral jár, vagy csak a mostani megkésett magyar new age hullám következménye, új szokás nálam. Mire eljön december vége, már tényleg semmi kedvem bulizni, sokkal jobban vágyom egy kis biztonságra és ebben segít, ha átgondolom hogyan alakult az előző évem és mik a terveim a jövőre vonatkozóan.

Szóval a minap említettem, hogy kitöltöttem az évrendezőt, azaz a Year Compasst.

Ezen a linken éred el: https://yearcompass.com/  - van digitálisan kitölthető verzió is közte!

Ez pedig a Forbes cikke.

Jó tervezést!

yearcompass-photo-3.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enemelem.blog.hu/api/trackback/id/tr7314531038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása