Az optimista feminista

Én emelem

Én emelem

Még egy rövid bejegyzés

- arról, hogy a dolgoknak íve van

2019. január 09. - Németh Annamária

Van úgy, hogy dühös vagyok és ocsmányakat gondolok mindenkiről (aki épp szembe jön), meg olyan is, hogy úgy érzem, ott vagyok ahol a part szakad (nincs értelme az életemnek).

Csakhogy van úgy is, hogy alig hiszem el, ami épp megtörtént velem és bizonygatom mindenkinek (aki épp szembe jön), hogy a világ egy mágikus hely.

Mind a kettő én vagyok, pontosabban az én hangulataim egy-egy pillanatban. Szóval jó ha tudom, hogy a dolgoknak íve van, akárcsak a gondalataimnak és nem mindegy, hová teszem a hangsúlyt.

A bejegyzés trackback címe:

https://enemelem.blog.hu/api/trackback/id/tr7114552372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása